תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

כאן בונים: אלומיניום לבית פרטי

כל בית הוא עולם ומלואו, בין אם מדובר בשיפוץ בית ישן או בנייה של חדש, מדובר בכאב ראש לא קטן ויקר. מאיפה מתחילים ואיך בוחרים? כאן תמצאו את כל התשובות

 

מבחינה כלכלית, חלונות האלומיניום לבית פרטי נחשבים כאחת ההוצאות הגדולות בבית, אך עם זאת מדובר באלמנט שנשאר איתכם שנים רבות ותורם רבות למראה הבית.

היתרונות שלו מעבר למראה המרהיב הוא גם היכולת לבודד ולאטום את החלל בצורה מושלמת ולספק לדיירי הבית בטחון. כמו כן, ככל שהחלון גדול ורחב יותר הוא פותח ומגדיל את הבית ומכניס המון אור.

 

בוחרים חלון מעוצב – מאיפה מתחילים?

 

לאחר סגירת התכניות של הבית עם האדריכל, יש לבצע מפרט של כל החלונות בבית ולפיו לבקש הצעות מחיר ממספר מתקינים. מומלץ לסגור עם מתקין אלומיניום מומחה טרם תחילת העבודה, על מנת לוודא כי יהיה תיאום בינו לבין האדריכל מבחינת גודל המפתח המדויק שלו ועובי הקיר מסביבו. יש לגודל ולסוג השפעה גדולה על העלות של הבנייה, ככל שהמפתח שלכם הוא גדול יותר, הוא מייקר את המחיר ולכן יש לקבוע מבעוד מועד את גודל התקציב שלכם.

 

איך בוחרים מתוך המגוון הקיים?

 

זה אולי החלק הקשה ביותר, לכו לבקר באולם התצוגה של קליל ושם תוכלו ליהנות ממגוון דגמים של אלומיניום לבית פרטי המגיעים בשלל סגנונות. בצורה זאת תערכו לתקציב המתאים לכם, ובמידה וזה חורג ממנו תוכלו להחליט אם להוריד חלונות שהם פחות הכרחיים או להקטין המפתחים עד שתגיעו להוצאה כלכלית כזאת שתוכלו לעמוד בה מבלי להיכנס לחובות.

 

חשוב לוודא כי המתקין מורשה מטעם חברה מוכרת אשר מספקת מוצרים איכותיים בעלי תו תקן הנותנים לכם אחריות לשנים ארוכות. התייעצו עם היצרן או המתקין על מנת לקנות את החלונות המתאימים לכם ביותר. יש מספר קריטריונים אשר משפיעים על המחיר וכדאי לקחת אותם בחשבון כמו עיצוב הפרופילים, יכולת בידוד אקוסטי, יכולת בידוד תרמי, סוג זכוכית ועוד. כמו כן, בהתאם יקבע גם סוג וגודל התריס אשר גם לו יש השפעה על המחיר.