תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

 

התקנת חלונות אלומיניום

 

התקנת חלונות אלומיניום נעשית על ידי קבלן המשנה העובד תחת הקבלן הראשי, וכדאי לתאם את זה עוד בשלב בחירת הקבלן לפני תחילת העבודה. בעת הקנייה של המוצר, חשוב להיות מסונכרנים לגבי גודל העבודה והיקפה. עדיף לקבל יעוץ מהחנות בה רוכשים את החלונות, או מבעל מקצוע מבין עניין לגבי מיקום האידאלי לחלון.



יש הרבה סוגים של חלונות אלומיניום שונים ובחירתם היא בהתאם לחללים בהם הם נמצאים ויש לוודא התאמה בניהם. במידה ואתם משפצים ללא קבלן, עדיף להיעזר באיש מקצוע מהתחום, שכן התקנה נכונה נעשית על ידי בעל מקצוע מנוסה אשר מכיר את התחום ויכול לבצע את העבודה בצורה מדויקת ובטיחותית. על מנת להבטיח עבודה מושלמת כדאי לערוך סקר שוק ולשמוע המלצות שונות. יש אפשרות לקנות את המסגרת של החלון מוכנה מהחנות על פי מידות שנלקחו מראש, בד"כ מדובר במידות של פתחים סטנדרטיים, ולהתקין אותם בבית בקלות ובנוחות. אפשרות נוספת היא לבצע את החיתוך בבית הלקוח עצמו על פי מידות מסוימות, אופציה המתאימה יותר לפתחים לא סטנדרטיים בגדלים מיוחדים כמו פתחים רחבים או ארוכים במיוחד.


אז איך בוחרים חלונות אלומיניום?

 

הקריטריון הראשי בבחירת החלון הוא כמובן האיטום וההגנה אשר הוא מקנה לבית מפני נזקי מזג האוויר וכמובן הגנה מפני פולשים וחרקים. חשוב לשים לב כי החומרים הם מקוריים ובאיכות טובה על מנת שיהיו עמידים לאורך זמן. בנוסף,חשוב שצורת החלון והפתח שלו יעבירו בצורה הטובה ביותר את התאורה הטבעית. ניצול מקסימלי של האור והאוויר מבחוץ יתרום גם לאווירה בבית וגם לחשבון החשמל שלכם. וכמובן, שיש לשים לב גם לעניין עיצוב החלונות, לכאורה לא מאוד חשוב, אך מאוד משפיע על עיצוב הבית – מפנים ומבחוץ.

 

דבר שצריך לקחת בחשבון בעת ההתקנה של חלונות אלומיניום ולהתחשב בו הוא במיקומם בבית על פי כיווני רוחות השמיים, ולבחור את הפתחים בהתאם. האור החזק ביותר מגיע מכיוון מערב ומזרח וכדאי לשקול תריסים על מנת להסתיר את השמש הנמצאת ברוב שעות היום. צפון ודרום מספקים מעט פחות משמש, אך בתקופות הקיץ כיוון דרום יהיה חם יותר וצפון נוח יותר.

 

 

 

 

 

לאחר התקנת חלונות אלומיניום מומלץ לשלב פרופילים עמידים וחזקים על מנת שיתנו חיזוק לחלון ויתרמו לבידודו ושמירתו לאורך זמן.