תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

מהפכת האלומיניום בעיצוב הבית

מהפכת האלומיניום כבר כאן, ונוכל לראות כי פתרונות שונים לעיצוב הבית נעשית תוך שימוש בחומר זה. יתרונותיו הרבים מקנים לו את החוסן שלו והעמידות שלו, בשילוב עלותו הנמוכה באופן יחסי לשאר המתכות.

בנוסף, מדובר בחומר שקל לעבוד איתו ואפשרויות העיצוב שניתן לבצע עם עבודות אלומיניום היא גדולה ומתאימה לעיצוב חלונות, דלתות, צלונים ועוד.

האלומיניום נכנס לחיינו בסערה והדבר אינו מפתיע משום שאיכותו ועמידותו נותנים לו יתרון יחסית לשאר החומרים הקיימים בשוק אשר השתמשו בהם בעבר. בשלושת העשורים האחרונים ניתן לראות שינוי במגמת העיצוב בכל הקשור לבניית בתים ולעיצוב פנים. אם בעבר היינו רואים שימוש בחומרים כמו ברזל ועץ, הרי שהיום נראה יותר ויותר עבודות אלומיניום שונות במקומם.

 

הסיבה שעבודות אלו נמצאות בכל מקום ומחליפות בהדרגה את החומרים האחרים היא משום שהוא החומר האידאלי עבורן וגם זול יחסית. שאר החומרים יקרים יותר, וכן העלות כאשר משתמשים בהם לכל הבית היא גבוהה בצורה משמעותית. הם מסיביים והשימוש בהם הופך להיות מסורבל, משום שיותר קשים לעיבוד ומגבילים מבחינת מידות וסגנונות. בנוסף, העמידות של האלומיניום.

 

קבלנים מעדיפים עבודות אלומיניום

 

ניתן לראות את הנוכחות שלו בכל הפרויקטים של בנייה של השנים האחרונות, קבלנים מעדיפים לבצע עבודות אלומיניום שונות אשר מתאימות לשימושים רבים בבית כמו תריסים, סורגים, חלונות, דלתות, יצירת בידודים, חציצה ועוד. אך לא רק בתוך הבית, שימוש בו יכול להתאים גם לחצר הבית ולגינות פרטיות וציבוריות כמו צלונים, פרגולות, גגונים, מעקות. החומר איכותי ולכן מחזיק מעמד בתנאי החוץ מבחינת חוזקו ומבחינת המראה שלו.

 

עם זאת, עבודות אלומיניום יכולות לשמש לא רק באופן טכני, אלא גם בפן העיצובי כמו חיפוי קירות, וטרינות ודקורציות שונות. הוא חומר נוח לעיבוד וניתן לעצב אותו כראות דעתו של המעצב או הדייר, הוא נשאר אסתטי ובטוח לשימוש לאורך שנים על אף נזקי מזג האוויר, החום הקופח בקיץ והגשם בחורף.

 

ניתן לצבוע פרופילי אלומיניום לצבעים רבים על פי הצורך שלכם וכך תוכלו להתאים את החלון לעיצוב הבית. ניתן לעבד את החומר, כלומר להחליט איך נרצה איך המרקם שלו – חלק, מחוספס גרעיני או מבריק וכך הלאה. אין סוף לדברים שניתן לבצע, צריך רק להפעיל את הדמיון ולמצוא את המתקין הנכון.