תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

תריסי עובדה - עבודות אלומיניום בנס ציונה

תריסי עובדה מומחים בעבודות אלומיניום שונות בנס ציונה ואזור המרכז והדרום ובעלי ותק של יותר מ-30 שנה בהתקנת מוצרי קליל ובעבודות בניין שונות בבתים פרטיים ובתי עסק, ובעלי יכולת להתמודד עם היקפי עבודות גדולים ומורכבים, תוך שילוב כמה גורמים יחדיו.

אנו שומרים על מקצועיות הן מבחינה שירותית והן מבחינה טכנולוגית תוך התחדשות והתייעלות בהתאם לשוק העולמי וההתפתחויות בתחום. אנו מלווים כל לקוח החל מהשלב הראשוני ועד לגמר הביצוע, תוך שקיפות מלאה בכל שלבים במסגרת התקציב של כל לקוח בהתאם לפרויקט. כמו כן, ניתן לבקר באולם התצוגה שלנו על מנת לקבל ייעוץ ותכנון הפרויקט לפי מחיר ולוחות זמנים בהתאם לצורכי הלקוח עם דגש על שירות מקצועי ואדיב.

 

חלונות אלומיניום ועבודות שונות

 

במסגרת העבודה אנו מבצעים התקנת חלונות אלומיניום, כולל הרכבה ותיקון, על מנת להביא לשדרוג המראה של הבית, שמים לפני הכל את אינטרס הלקוח מבחינת עלות המחיר לפי יכולותיו והקניית השרות הטוב ביותר בהתאם לכך. ההתחייבות לכל לקוח ולקוח מבחינת ההקפדה, הדיוק ושמירה על סטנדרט גבוה הם דברים שאין מתפשרים עליהם.

 

בשנים האחרונות הקדמה הגיעה גם לתחום עיצוב הבית וניתן לראות יותר ויותר בתים אשר פועלים כ"בית חכם", הכוונה היא שהשליטה על מערכות שונות בבית היא חשמלית. עם ההתפתחות נוצר צורך לעמוד בתיקון התקלות שנוצרות עקב כך כמו החלפת מנועים במידת הצורך ועבודות חשמל שונות, תוך זמינות מלאה ללקוחות.