תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

עבודות אלומיניום – לפני ואחרי

הרבה מהמוצרים שהכרנו עד כה, שהיו מיועדים לתחומי התעשיה השונים יוצרו מעץ, ברזל, אבן וכו', היום מיוצרים מאלומיניום. המגמה הזאת היא ממש בגדר מהפיכה אשר שינתה לגמרי את פני העיצוב והבנייה בארץ ובעולם, כאשר בחו"ל כבר זיהו את הפונטיציאל של החומר לפני שנים רבות ואימצו אותו לשימושים בענפים שונים.

בעשור האחרון גם בישראל אנו רואים שהעבודה איתו נפוצה יותר ויותר בשלל סוגי המבנים, וניתן להבחין בשינויים הללו החל מהפריטים הכי קטנים של אלמנטים לבית ועד לשימוש בהיקפים נרחבים בתעשיה ובייצור.

 

היתרון של החומר הופך אותו לחביב הקבלנים והמעצבים, משום שניתן להתאים לו כמעט כל עיצוב בגדלים שונים. העבודה איתו קלה ונוחה מאוד משום שמדובר בחומר גמיש שניתן להתאמה על פי דרישות בחלל וצורכי הלקוח. כמו כן עם גידול השימוש, התרבו גם החברות אשר עוסקות בייצור והתקנה אשר מביאים לכם את המוצרים האיכותיים לסלון הבית.

 

תריסי עובדה - עבודות אלומיניום בדרום

 

חברת תריסי עובדה היא בעלת ותק של מעל 30 שנה בתחום הבנייה ועבודות אלומיניום בדרום ובכל הארץ, מתקינים מובילים בתחום ובעלי צוות מקצועי ומנוסה בהרכבה, התקנה ותיקון של חלונות, דלתות, תריסים, ויטרינות, צילונים ועוד.

 

אנו עובדים בבתים פרטיים, משרדים, מפעלים, מחסנים, ארכיונים ועוד וכמו כן, מוסדות שונים למגזר הפרטי והציבורי. כל זאת תוך הענקת יחס אדיב ומקצועי לכל לקוח באופן אישי, וביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. בנוסף, חברתנו נמצאת עם יד על הדופק על מנת להיות ערה לכל השינויים הנעשים בתחום מבחינה טכנולוגית ומבחינה עיצובית.

 

תריסי עובדה הם מתקינים מורשים של חברת קליל ולכן מבטיחים לכם מוצרים איכותיים ללא פשרות באמינות ובאחריות. כמו כן, גם לאחר ההרכבה אנו זמינים ללקוחות שלנו לכל בעיה או תקלה אשר עלולה להיווצר ולוקחים אחריות מלאה על העבודה שלנו. ניתן לבוא לבקר אותנו באולם התצוגה ולהתרשם ממגוון העבודות שלנו, שנעשו בבתי לקוחות מרוצים.