תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

קיר מסך אלומיניום בעידן המודרני

למעשה מדובר בקיר חיצוני היכול לשמש כחזית שלמה או חלק ממנה שעשוי לרוב מזכוכיות ומורכב משלד של פלדה או בטון שאינו קשור כלל למבנה עצמו, ומקנה לו מראה מרהיב ומודרני.

מקור שמו של קיר מסך אלומיניום, באנגלית Curtain Wall, הוא מעצם היותו מתפקד כמסך המשמש חלק מהמסגרת של הבנין. טכנולוגיה חדשה יחסית ונפוצה בעיקר במבנים ציבוריים המעוניינים להקנות לבניין מראה חדשני ועדכני לפי צביון האפנה בימים אלו. ובתוך כך, משתלב עם מהפיכת העיצוב בסגנון המודרני ומקתדמית "ההיי-טק" שאנשים וחברות מעוניינות לאמץ לעצמם.

 

היתרונות של קירות מסך

 

מבחינת המראה יש להם את היתרון הגדול ביותר בעיני המתבונן מבחוץ, הם משרה יוקרתיות ואלגנטיות לכל המבנה ונותנים לו אווירה של חדשנות וטכנולוגיה. אין ספק כי מדובר בטרנד צעיר יחסית שכבר ניתן לראות אותו במקומות רבים ברחבי העולם ומעניק מראה מרהיב ומיוחד. כמו כן, ניתן להתאים סוגי הזכוכית בהתאם לסגנון של הבניין, שקוף, אטום או עם אפקט של מראה, וכן אפשרות לבחור את הגוון. אך גם האנשים בתוך המבנה נהנים ממנו, משום שהוא מאפשר חדירת אור טבעי לחלל דרך הזכוכית, לעומת בניינים שהכרנו עד היום עם חלונות אשר מתאפיינים באוורור ותאורה חיצונית מוגבלים.

 

כאמור, הקמתו של הקיר מסך אלומיניום אינו קשור כלל לבנייתו של הבניין ולכן ניתן לבצע אותו בכל שלב, גם לאחר השלמת בניית השלד כך שאינו מעכב את העבודה. כמו כן משום שהוא מתפקד כחלק נפרד מכל הבניין בעת סיום הרכבתו אין צורך בטיח חוץ על מנת לבצע גימור, והוא אינו סוחב את משקל הבניין ולמעשה גם את משקלו בכלל, אלא רק באמצעות קורות או עמודים. כמו כן, מתאים למבנים שקופים או לביצוע סגירת חורף למקומות פתוחים.