תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

תריסי הזזה אלומיניום

לשמחתנו אנו נמצאים בארץ מרובה שמש ואור מכל עבר ברוב ימי השנה ולמרות שמדובר בדבר מבורך, עדיין נרצה לשלוט על מידת התאורה שנכנסת לתוך הבית מבחוץ.

קיימים סוגי פתרונות אשר מיועדים להקניית הצללה על חלל פנים הבית, וניתן לחלק אותם לפי חיצוניים ופנימיים. החלוקה נעשית לפי מקום המצאותם הפיזי, לדוגמה וילונות שייכים לקטגוריה של פתרונות פנימיים משום שנמצאים בתוך הבית לעומת תריסים בכלל אשר הם פתרונות חיצוניים.

 

תפקיד התריס בבית

 

כאמור הוא אחראי על סינון כניסת השמש מבחוץ לתוך המבנה, אך תפקידו גם להוות מחסום מפני חדירת גנבים ולאטום את החלון מפני פורצים ומציצנים על מנת להקנות בטחון לדיירי הבית. כמו כן, תפקידם גם לשמור על חלונות הבית מפני נזקי מזג האוויר, למנוע כניסה של אבק ורטיבות ולשמש כתוספת לבידוד ולאיטום של החלון.

 

קיימים סוגי תריסים רבים בשוק ותריסי הזזה אלומיניום הם חלק אינטגרלי מהם. הם מורכבים ממספר כנפיים הנעות על גבי מסילות במקביל אחת לשנייה על מנת לאפשר פתיחה וסגירה. בתוך כל כנף יש מספר שלבים אשר מסתובבים סביב ציר ומאפשרים שליטה בכמות האור והאוויר, ולכן נקראים גם תריסי שלבים או רפפות.

 

בעבר הרחוק הם היו מיוצרים מעץ, לאחר מכן עברו לייצר את השלבים מפלסטיק ואת המסגרות מאלומיניום, והיום כל המערכת מיוצרת מאלומיניום. קיימים מספר דגמים של תריסי הזזה אלומיניום בעיצובים שונים המגיעים עם מערכות נעילה שונות להקניית בטיחות מקסימלית. מדובר במוצר שהוא נוח מאוד להפעלה, ללא שימוש בכוח או במאמץ כלשהו ומאפשר את כיוונון הפתיחה בהתאם לצורך, תוך שמירה על פרטיות הדיירים בצורה הטובה היותר.