תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

 

הדרכים לבחור חלונות אלומיניום

 

איך מתאימים חלונות אלומיניום? לפני תחילת הבניה או השיפוץ יש לבדוק לעומק ולהכיר את כל הסוגים הקיימים בשוק. בשלב של טרום תהליך הבחירה יש להגדיר את החללים שאליהם מיועד החלון ולאיזו מטרה הוא צריך לשמש. קריטריוני הבחירה החשובים ביותר היא על פי התחשבות במיקום החלון בחלל, כיוון החלון, לסוג החדר וצרכי הדיירים המשתמשים בחדר זה. בשלב זה מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע או מעצב פנים שיוכל לתת לכם את ההדרכה הטובה ביותר מתוך מקצוענות וניסיון. כדאי לשאול אנשים להמלצות ולראות דוגמאות של העסק הנבחר על מנת לקבל את ההחלטה מיהו האדם המתאים ביותר לעבודה עבורכם. צריך לקחת בחשבון שכל החלטה שתעשו תשפיע על מראה פנים וחוץ הבית כאחד.

 

החלונות הנפוצים ביותר היום הם חלונות אלומיניום, ובכלל חומר זה מתאים לשימושים שונים בתחום זה ונמצא אותו בפריטים רבים בבתים שנבנו או עברו שיפוץ בשנים האחרונות. האלומיניום הוא חומר עמיד וחזק המעניק בידוד ברמה הגבוהה ביותר ולכן שכיח בעיקר בחלונות ובדלתות. בנוסף, הוא גם גמיש ויכול להתאים לפתחים בגדלים שונים ומיוחדים, העבודה אתו נוחה והתחזוקה שלו קלה. כאמור, הביקוש למוצרים אלו גבוה וכך גם ההיצע שלהם, ניתן למצוא מגוון גדול מאוד של גדלים, צבעים וצורות. הפונקציונליות של חללים בבית משתנה לפי סוגם וגם הבחירות של העיצוב נעשות בהתאם.

 

 

 

חלונות אלומיניום לכל החדרים בבית

 

סלון: חלל מרכזי וחשוב מאוד בבית ובד"כ מאופיין בפתחים גדולים עם הרבה אור. סוגי החלונות המתאימים הם הנפתחים בהזזה לתוך כיס או אחד על השני. הפתיחה קלה לתפעול וכל דייר בבית יכול לשלוט בה בנוחות. בנוסף, האינטרס שלנו כבעלי הבית הוא להכניס כמ שיותר אור ולספוג את השמש המגיעה מבחוץ, ולכן המלצה היא יחידה גדולה של חלון ולא מספר יחידות.

 

מטבח: החלל החשוב ביותר בבית ללא עוררין. מקום המפגש של המשפחה, בו אוכלים, צוחקים ומעבירים חוויות. האווירה צריכה להיות נעימה ואפשרי לפצל את החלונות במקומות שונים בחלל, הפתיחה המתאימה היא כנף הנפתחת כלפי חוץ או פנים. כדאי לקחת בחשבון כי בזמן בישול, החדר זקוק לאוורור ולכן הרבה מעדיפים למקם את החלון מעל לכיריים.

 

חדרים: החללים הללו זקוקים למרחב, אך עם זאת גם לפרטיות על מנת שיהיה אפשר לשמור על שלווה ושקט. החלונות הם בד”כ קטנים יותר והפתיחה המומלצת היא פתיחה של הזזת כנף על כנף.

 

שירותים: חלל קטן יותר אשר זקוק לתחושת אינטימיות. מיקום החלון הוא גבוה ונמצא בד"כ מעל האסלה והמפתח שלו קטן יחסית ונפתח כלפי מעלה.

 

בכל בחירה שתעשו ניתן לקנות חלונות אלומיניום מוכנים המגיעים עם המסגרת לפי גדלים סטנדרטיים או לעצב כל חלונות בהתאמה אישית על פי גדלים מיוחדים.