תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

כמה מילים על אלומיניום

המתכת השכיחה ביותר היום מבין כל סוגי המתכות הקיימים, דבר אשר משפיע על מחיריו האטרקטיבי. בשילוב עם תכוניות הרבות - מדובר בחומר מנצח.

השימוש בעבודות אלומיניום נפוצות היום מאוד בענף הבנייה כשימושים פנימיים וחיצוניים, גם למטרות חיזוקים והקניית ביטחון וגם למטרת עיצוב ואסתטיקה.

עבודות אלומיניום הן הנפוצות ביותר היום, והדבר לא מפתיע אודות לשלל יתרונות החומר, אשר הם הופכים אותו לאטרקטיבי ליצירת דברים רבים. תחילה מבחינת עלותו, החומר עצמו הוא מתכת והיינו החומר השכיח ביותר מבין כל סוגי המתכות, דבר שהופך את מחירו לזול ונגיש לכול.

 

אך הבחירה בו אינה על סמך מחירו בלבד, משקלו הוא קל יחסית לשאר המתכות שזה יתרון עצום אשר מאפשר ליצור מכשירים רבים לשימוש הכלל שהם נוחים ולא מסורבלים אודות למשקלם הנמוך. יתרון נוסף הוא הגמישות שלו, מדובר בחומר שקל לעבוד איתו ויכול להתעצב לצורות שונות וכך להתאים למכשירים שונים ללא הפעלת מאמץ מסיבי הדורש צוות ומכונות יקרות במיוחד.

 

כמו כן, ניתן ליהנות משלל היתרונות תוך שמירה על רמת ביצוע גבוהה ומוצרים איכותיים. כאמור הוא סוג של מתכת והוא מקבל על עצמו את החוזק והחסינות אשר יבטיחו את חסינותו מפני פורצים כאשר מדובר בדלתות וחלונות אלומיניום ומזיקים אחרים אשר עלולים לפגוע במוצר. בנוסף מתאפיין גם בעמידות לשנים ארוכות ובתחזוקה פשוטה, הוא לא מתחמצן ויכול עם תחזוק מינימלי ונכון להחזיק מעמד שנים ארוכות במצב מצוין מבחינת מראה ומבחינת חוזק. ולכן לא בכדי הפך להיות החומר המשמש לבניית וחיזוק מוצרים רבים, מהדברים הקטנים ביותר של חיי היומיום כמו הקומקום והסירים במטבח ועד לתעשיות הכבדות כמו מכוניות, אניות ומטוסים.

 

שימוש באלומיניום בבנייה

 

בעולם הבנייה הרבה משתמשים בו על מנת לבצע חיזוקים ולתת פתרונות אשר יכולים להתאים והוא נמצא אפילו בתוך קירות. האופציה להשתמש בו היא טבעית משום שיכולת הגמישות והעיבוד שלו יכולים לתת מענה לאלמנטים רבים פנימים וחיצוניים.

 

כאשר מדובר בשימושים חיצוניים צריכים לזכור כי מזג האוויר והמשקעים יכולים לפגוע באיכות החומרים וכמובן גם במראה שלהם. הוא אינו תופס קורוזיה, כלומר אינו מחליד, ולכן ניתן ליצור ממנו ציפויים לבניינים אשר יגנו עליהם ויתנו להם מראה מבריק ויוקרתי כשל מראה. שימושים חיצוניים נוספים הם שערים, סורגים, חלונות, רשתות ותריסים.

 

כמו כן, אודות לעיבוד הקל של החומר גדלות גם אפשרויות העיצוב הן בלתי נגמרות וגם בתוך הבית יש שימושים בעבודות אלומיניום שונות, מוצרי חשמל, מעקות פנימיים, וטרינות, ידיות והרשימה עוד ארוכה.