תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

מעצבים עם עבודות אלומיניום

לא צריכים להיות מעצבי פנים או קבלנים כדי להסתכל סביב ולהתרשם מהתחדשותה של הסגנון של הבתים אשר מתרחשת ונהיית סטנדרט בכל הקשור לעיצוב ובניית בתים.

דלתות, חלונות, סורגים ועוד שלל מוצרים עשויים כיום מאלומיניום והבחירה להשתמש בחומר זה אינה מפתיעה כלל אודות ליתרונותיו הרבים, הוא חומר זול, חזק ועמיד במיוחד.

ניתן לראות בכל מגזיני העיצוב את השימוש באלמנטים העשויים מעבודות אלומיניום שונות כאשר הבולטים ביותר בימים אלו הם הפרופילים הבלגיים שהם העדכניים ביותר ונחשבים כפסגת העיצוב לפנים הבית. אך גם כאשר מדובר באפנות משתנות, ניתן לעצב מוצר קלאסי שיוכל להתאים לשינויי הטרנדים הקיימים בעולם העיצוב וכך להיות עדכני לשנים ארוכות מבחינת איכות ומבחינת מראה.

 

ובכלל, כל אופי העיצוב של בתים קיבל תפנית מרעננת וקלילה אודות לשימוש בחומר זה משום שיכולת העיבוד הנוחה שלו מאפשרת לעצב שלל עיצובים ולהקנות לו מראה וצבע על פי דרישת הלקוח, וכך יוכל להתאים לסגנונות שונים ממודרני ועד אותנטי.

 

פרופילים ככלי עיצוב מתקדם

 

פרופיל אלומיניום הוא מונח אשר שומעים אותו רבות בתקופה האחרונה, והם יכולים להתאים כמסגרת לשלל חומרים אחרים לרבות זכוכית, עץ ופלסטיק. ניתן לרכוש את הפרופילים מוכנים בגדלים סטנדרטיים ובצבעים שונים, וניתן גם להתאים להם את הגדלים המתאימים לכם, על פי דרישת לקוח, וכך ליצור פרופילים שונים ואף מאורכים במיוחד.

 

השימוש הנפוץ ביותר בפרופילים הם לחלונות אלומיניום, כלומר משמשים כמסגרת לזכוכית של החלון ויכולים להתאים למגוון סוגים של זכוכיות בעוביים שונים. ניתן לראות את הפרופילים גם בדלתות אשר למעשה משמשים כמשקוף בעל יכולת הגנה מקסימלית מפני פורצים ומזיקים שונים.

 

כמו כן, השימוש הנוח ויכולת האיטום המושלמת הביאו לשימוש בפרופילי אלו גם במקלחונים ובחדרי האמבטיה, והם מהווים מסגרת לזכוכית המגינה מפני המים וגם למראה אשר לא תחליד ולא תשבר. בנוסף, גם במרפסות יש התקדמות בעניין. תוחמים אזור מסוים, לדוגמא מרפסת חיצונית או חצר – לצמיתות או לתקופת החורף בלבד, עם פרופילי אלומיניום המהווים מסגרת לזכוכית המגנים מפני משקעים ומזג אוויר קר או חם.

 

ניתן למצוא שימוש בפרופילם גם ברהיטים העשויים עץ, כמו מסגרות לשולחנות וארונות. היכולת של החומר להתאים לגדלים רבים בקלות נותנת לו את היתרון בך אשר מהווים שילוב של איכות ומראה.