תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

קצת על אלומיניום

 

כמה מילים על אלומיניום

המתכת השכיחה ביותר היום מבין כל סוגי המתכות הקיימים, דבר אשר משפיע על מחיריו האטרקטיבי. בשילוב עם תכוניות הרבות - מדובר בחומר מנצח.

השימוש בעבודות אלומיניום נפוצות היום מאוד בענף הבנייה כשימושים פנימיים וחיצוניים, גם למטרות חיזוקים והקניית ביטחון וגם למטרת עיצוב ואסתטיקה.

אלומיניום מחירים והמלצות

כאשר בונים בית חדש או משפצים אותו, הדבר גוזל המון אנרגיות, זמן וכמובן גם כסף ולפני תחילת כל עבודה, יש לבצע סקר שוק ולבקש הצעות מחיר ממגוון אנשי מקצוע. קנה המידה של העלויות יספקו לכם הערכה כספית שתוכלו לפיה לבצע החלטות ולהיערך אליהן מבעוד מועד.

מערכות אלומיניום קליל

הטכנולוגיות המובילות של ייצור מערכות אלומיניום קליל מאפשרות פתרונות המשלבים עיצוב ואיכות ברמה גבוהה ללא פשרות. קליל היא אחת מהחברות המובילות בארץ לייצור מוצרים שונים, לרבות חלונות ודלתות, אשר ישדרגו את מראה הבית. כמו כן, ניתן להתאים את העיצוב לאופי הבית ולדייריו וכך ליצור סביבה מעוצבת בהתאם לסגנון הרצוי.

ייצור אלומיניום בעולם המודרני

תחום ייצור האלומיניום הוא תחום שנחשב "חם" מאוד ובשנים האחרונות ניתן לראות שימוש מרובה בפרופילים למטרות שונות לבתים פרטיים ולבתי עסק.

 

הוא מכוון הן עבור המגזר הפרטי והן עבור המגזר העסקי בענפים שונים כגון מוצרי אלקטרוניקה, היי טק, חקלאות, בנייה וכו'. ההעדפה לחומר זה היא אאודות לתכונותיו הרבות: הוא גמיש ונוח לעבודה, חזק ואיכותי, עמיד לקורוזיה וקל לתחזוקה ומאפשרייצור של אלמנטים כמעט בכל גודל ולכל מטרה.