תריסי עובדה - עבודות אלומינום

התקשרו עכשיו לתריסי עובדה

       מתקין מורשה קליל

          המזמרה 13, נס ציונה

          טל. 08-9408049

          דוא"ל:  Ovda1511@inter.net.il

          אודות הנגישות

 

תחזוקה של חלונות אלומיניום לאורך זמן

 

בניתם בית חדש או סיימתם את השיפוץ? הבית כבר מוכן לכם ולמשפחה שלכם ורק נשאר להיכנס וליהנות ממנו. באמצעות תחזוקה נכונה תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן ובמצב תקין ואיכותי גם מבחינת השימוש בו וגם מבחינת המראה.

 

בעת קניית חלונות אלומיניום יש לבדוק כי מדובר בחומר איכותי, מפאת העובדה כי קיימים המון זיופים או חומרים מהולים היוצרים איזשהו תחליף אלומיניום טהור ומקורי שמחזיקים מעמד פחות זמן ומשמעותית גם פחות עמידים. לכן, כדאי לא להתפשר ולקנות אצל החנויות המובחרות על אף שמחירם גבוה יותר מהמתחרים. האינדיקציה שלכם בתור אנשים רגילים שאינם אנשי מקצוע הוא המחיר, מחיר זול מדי מבשר רעות ורצוי להימנע ממנו למרות הפיתוי.


חלונות אלומיניום עוברים תהליך של ציפוי, המקנה את ההגנה לחומר מפגיעה של חלודה או התחמצנות החומר. הקפדה על תחזוק נכון תשמור על תקינותם לשנים רבות, וכן יש מספר סודות הניקוי שאפשר להיעזר בהם. תמיד לנקות אבק, במיוחד בימים חמים ובמיוחד אם נמצאים באזורים יבשים או לחים במיוחד, על מנת לשמור על איכות הציפוי ועל הימנעות החלדת האלומיניום. את הניקוי יש לעשות על ידי מטלית רכה ולחה במים או באלכוהול נקי מלא.

 

חידוש חלונות אלומיניום

 

במצב שהחלונות הקיימים בבית הם במצב לא טוב, יש אפשרות לעשות מספר פעולות על מנת לחדש את המראה ואת האטימות שלהם. במידה והמשקופים עצמם הם במצב תקין, יש אפשרות להרכיב עליהם מסגרת או משקוף של חלונות אלומיניום חדשים. במידה ומדובר במשקוף מאלומיניום ישן, יש אפשרות להחליף את הצבע, אך זה דורש פירוק על מנת לבצע את הצביעה על הצד הטוב ביותר. כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע אשר ידריך ויכוון אתכם מהו הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

 

 

 

אופציית חידוש נוספת, היא שינוי צירי הפתיחה וכך חלונות אשר היו נפתחים במצב מסוים אפשר לשנות אותם למצב פתיחה חדש, לדוגמא חלונות הזזה שהיו כנף על כנף, כעת יפתחו אל תוך כיס פנימי בקיר. קריטי וחשוב בעיקר לחללים גדולים כמו סלון ומטבח שהאווירה שם משפיעה על כל הבית.

 

במידה ובחרתם לחדש, כדאי שתכירו את מגוון האביזרים האיבזורים, או בשפה המקצועית פירזול ומהווים בעצם את כל "המסביב", כלומר כל מה שהוא לא המסגרת או החלון. גם להם יש סטנדרטים מסוימות ומגוון רב של סוגים וחשוב לקנות מוצר איכותי ועמיד לשימוש חוזר לתקופה ארוכה. בנוסף, יש אפשרות להתאים את עיצוב וצבע הפירזולים לעיצוב הפנים בבית.